Anime. Naruto. Sasuke & Sakura
In loving memory... Bvpf10

Înainte de a începe să postați, vă sfătuim să citiți REGULAMENTUL forumului! Dacă vă veți face cont, vă rugăm să nu uitați de forum și să fiți activi. Sperăm că vă veți distra și că vă veți face noi prieteni. Have fun :)
In loving memory... Bvpf10

Înainte de a începe să postați, vă sfătuim să citiți REGULAMENTUL forumului! Dacă vă veți face cont, vă rugăm să nu uitați de forum și să fiți activi. Sperăm că vă veți distra și că vă veți face noi prieteni. Have fun :)

That's our forum way!

AcasaPortalEvenimenteUltimele imaginiFAQCăutareÎnregistrareConectare
--- Ne-am gândit să ne facem o nouă (re)introducere în categoria de Ești nou? Prezintă-te. Dacă te-ai mai prezentat în trecut, caută vechiul topic și fă-o din nou tot acolo. ---

Distribuiţi | 

In loving memory...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Caρρυccιησ ♥
S-Class
S-Class
Caρρυccιησ ♥

Sex : feminin Varsta : 24
Localizare Localizare : Baia Mare , Maramures, Romania.
acebook acebook : Adria
Nr. mesaje Nr. mesaje : 3033
Puncte : 3625
Reputatie Reputatie : 332
Hobby-uri Hobby-uri : Writing, chating, smoking, loving.
Stare de spirit Stare de spirit : Meh.

In loving memory... Empty
MesajSubiect: In loving memory...   In loving memory... I_icon19Lun 28 Iul 2014, 01:21

Thanks for all you’ve done. I’ve missed you for so long, I can’t believe you’re gone. You still live in me… I feel you in the wind, you guide me constantly.
I never knew what it was to be alone, no.. Cause you were always there for me, you were always there waiting. And I’ll come home and I miss your face, so smiling down on me, I close my eyes to see…
And I know you’re a part of me, and it’s your song that sets me free, I sing it when I feel I can’t hold on, I sing tonight because it comforts me.. I carry the things that remind me of you, in loving memory of the one that was so true–
You were as kind as you could be, and even though you’re gone, you still mean all to me.
But now I come home and it’s not the same, no, It feels empty and alone… I can’t believe you’re gone.
I’m glad she set you free from sorrow, I’ll still love you more tomorrow, and you will be here with me still, and what you did you did with feeling, and you always found the meaning, and you always will….
- Alter Bridge, In loving memory.
Sus In jos
Bubu.
Legend
Legend
Bubu.

Merite deosebite : In loving memory... J5fdba
Sex : feminin Varsta : 26
Localizare Localizare : Bucuresti
acebook acebook : Bubs Bbu
Nr. mesaje Nr. mesaje : 5440
Puncte : 6635
Reputatie Reputatie : 727
Hobby-uri Hobby-uri : Writing - Reading - Hip Hop - Rap
Stare de spirit Stare de spirit : I feel like I want to murder someone

In loving memory... Empty
MesajSubiect: Re: In loving memory...   In loving memory... I_icon19Mier 27 Aug 2014, 18:39

O, Doamne, cat de mult imi place
Sunt niste cuvinte atat de intense, sincer, chiar ma bucur ca ai postat asta Cappu' ily ily :*
Sus In jos

In loving memory...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Anime. Naruto. Sasuke & Sakura :: Să vorbim și despre altceva :: Mesaje de dragoste-