Theiana. Special Jōnin
Sex : Localizare : - Nr. mesaje : 1559 Puncte : 1815 Reputatie : 136
| Subiect: Akcent - Chimie intre noi Mar 28 Aug 2012, 14:32 | |
| Akcent - Chimie intre noi Poate sunt eu timid Daca tac crezi ca mint, Dar defapt eu imi gasesc greu toate cuvintele, Spune-mi de cate ori, Ti-am spus "Te Iubesc" prin flori, Crezi ca oare minte o floare din gradina mea. Nu pleca din povestea mea, Te rog ceva, nu-mi frange inima. E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh eh, oh ah, asa e dragostea, E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh oh oh, ah, oh oh oh, ah. Dupa 1000 de nopti, Spune-mi cum crezi ca poti, Sa-ngropi totul, sa stingi focul dintre noi doi, As vrea sa te anunt, Orice-ar fi nu renunt, Doar cu tine am in mine formula dragostei. Nu pleca din povestea mea, Te rog ceva, nu-mi frange inima. E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh eh, oh ah, asa e dragostea, E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh oh oh, ah, oh oh oh, ah. E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh eh, oh ah, asa e dragostea, E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh oh oh, ah, oh oh oh, ah. E chimie intre noi, Poezie despre doi, Oh eh, oh ah, asa e dragostea, E chimie intre noi, Fie soare, fie ploï, Oh oh oh, ah, oh oh oh, ah. [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] |
|
Diana Legend
Sex : Varsta : 26 Localizare : Cosoveni ~ Craiova acebook : Diana Violeta Nr. mesaje : 1907 Puncte : 2295 Reputatie : 200 Hobby-uri :
| Subiect: Re: Akcent - Chimie intre noi Lun 10 Sept 2012, 20:35 | |
| Deci melodia este superba. Imi place foarte mult. |
|