R∆IN Sensei
Sex : Varsta : 26 Localizare : Ploieşti Nr. mesaje : 1803 Puncte : 2244 Reputatie : 343 Hobby-uri : -
| Subiect: My Gallery Vin 28 Dec 2012, 13:46 | |
| My Gallery  Aşa cum am spus şi în descriere, sunt poze de începător. Menţionez că doar ultima fotografie este editată [editarea constă în faptul că am adaugat efectul alb-negru. Doar atât.] . Îmi cer scuze pentru semnătura mea din unele fotografii. Trebuia să îmi las amprenta pe ele, pentru că aşa consideram pe vremea când le-am făcut. Nu prea aveam minte, ce să faci. De asemenea, îmi cer scuze şi pentru watermark-ul imens, dar nu ştiam cum să il dezactivez atunci când am făcut pozele respective.  Nu o mai lungesc. Puteţi să le criticaţi cât doriţi. Vreau să mă perfecţionez. Nu sunt reuşite.  Dacă vă plac -prin absurd- , voi mai aduce.[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]No edit, just crop [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Edit: alb-negru |
|
Lollipop :3 Genin
Sex : Varsta : 25 Localizare : Undeva... Intre cer si pamant.. acebook : Pai... Nu conteaza! Nr. mesaje : 102 Puncte : 120 Reputatie : 4 Hobby-uri : Stii... Daca ti-ar pasa de hobbyurile mele, m-ai intreba! Stare de spirit : In love :3
| Subiect: Re: My Gallery Vin 28 Dec 2012, 21:29 | |
| I like it! Mie imi plac mult! Sa mai pui! :) Nu am ce critica, sa stii. Imi place foarte mult cea cu iarba. :) |
|
Amaranth Genin
Sex : Varsta : 27 Localizare : Lumea. Nr. mesaje : 354 Puncte : 406 Reputatie : 26 Hobby-uri : A face nimic... Stare de spirit : Plictisită.
| Subiect: Re: My Gallery Vin 28 Dec 2012, 22:42 | |
| Sunt foarte frumoase pozele pe care le-ai făcut. În special cele panoramice. Sper să nu te superi dar, ce aparat folosești deobicei? Pozele pe care le faci sunt foarte clare. Succes în continuare și la cât mai multe poze :) |
|
Bubu. Legend